Kurum Kimliği Kılavuzu
En iyi ürün ve hizmetler tesadüfen oluşmaz. Kurumsal Kimlik Kılavuzu belirli markalar için küçük ve özlü, diğer markalar için ise geniş ve çok kapsamlı olması gerektiğine inanıyoruz.
On beş yılı aşkın tecrübemizle müşterilerimizin temel değerlerini belirginleştirmeye yardımcı olmak için metodoloji, tasarım ve içeriği birleştiriyoruz. Eski algıları yıkan ve duygusal bağlantılar kuran uyumlu ve çekici kurum kimliği kılavuzu geliştirme sürecinde müşterilerimizle birlikte çalışıyoruz.
Misyonumuz markanızı, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi yüksek potansiyelli kitle etkileşiminin ön saflarında konumlandıran dönüştürücü sonuçlar sağlamaktır.
Misyonumuz markanızı, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi yüksek potansiyelli kitle etkileşiminin ön saflarında konumlandıran dönüştürücü sonuçlar sağlamaktır.
Sizden haber almayı dört gözle bekliyoruz.
Müşterilerin sizi bulabileceği her yerde anında tanınır olmanız gerekir.
Unutmayın! Kurumsal kimlik kılavuzu markanızın tutarlı ve içeriğinizin etkili olmasını sağlar. Buda markanızı daha akılda kalıcı kılar.
Kurum içi ve kurum dışı yapılması, yapılmaması gerekenlerin anlaşılmasına yardımcı olmak için paydaşlarınız ve çalışanlarınıza ayrıntılı kurumsal kimlik kılavuzu hazırlıyoruz. Bunu markanızı, marka stratejinizi, kişiliğinizi, vizyonunuzu logo standartlarınızı, tipografi ve renk paletinizi ve çok daha fazlasını özetleyen bir kitap olarak düşünün.
Markalaşma söz konusu olduğunda, tutarlılık her şeydir.
Pio'da, marka stil kılavuzu olmadan herhangi bir marka tasarım projesinin eksik olduğuna inanıyoruz. Marka stil kılavuzu, bir markanın müşterileri ve potansiyel müşterileri ile etkileşime geçtiği her alanda ve her temas noktasında tutarlı bir şekilde tasvir edilmesini sağlamak için son derece yararlı bir araçtır.
Bazı müşteri markaları için basit bir stil kılavuzu, marka kimliğinin ana logosu, herhangi bir ikincil logo, mono logo uygulaması, renk paleti, logo renk şemaları, boş alan, minimum boyut, tipografi, kartvizitler için kırtasiye malzemeleri ile ilgili teknik ayrıntıları kapsayabilir. antetli kağıtlar kapsar.
Bazı müşteri markaları için basit bir stil kılavuzu, marka kimliğinin ana logosu, herhangi bir ikincil logo, mono logo uygulaması, renk paleti, logo renk şemaları, boş alan, minimum boyut, tipografi, kartvizitler için kırtasiye malzemeleri ile ilgili teknik ayrıntıları kapsayabilir. antetli kağıtlar kapsar.
Tüm gözlerin markanızın üzerinde olduğundan emin oluyoruz.
Müşterilerin sizi bulabileceği her yerde anında tanınır olmanız gerekir. Bu nedenle, markanızı unutulmaz kılmak için tutarlı bir görünüm ve his sağlamanın ötesine geçiyoruz.
Kapsamlı bir stil kılavuzu, yukarıdakilerin tümünü ve ayrıca e-posta yazışmalarında, basılı reklamlarda, dijital reklamlarda, mağaza içi tabelalarda ve pazarlamada, araçlarda ve açık hava markalarında ve web sitelerinde kullanımını gösteren teknik yönergeler ve özellikler dahil olmak üzere marka kimliğinin daha birçok unsurunu kapsayabilir.
Kapsamlı bir stil kılavuzu, yukarıdakilerin tümünü ve ayrıca e-posta yazışmalarında, basılı reklamlarda, dijital reklamlarda, mağaza içi tabelalarda ve pazarlamada, araçlarda ve açık hava markalarında ve web sitelerinde kullanımını gösteren teknik yönergeler ve özellikler dahil olmak üzere marka kimliğinin daha birçok unsurunu kapsayabilir.
Birlikte markanız için çalışabiliriz.
İyi plan, markanızın hayatınızı değiştirebilir. Bize ulaşın.
Whatsapp, arama veya e-posta?
Yaptıklarımız hakkında daha fazla bilgi edinmek veya markanız için konuşmak isterseniz bize ulaşabilirsiniz.
Başarı hikayelerimize buradan göz atın!
Pio'da kendimizi, sektörümüzü ve işinizi ileriye taşımak için çalışıyoruz. Tasarım, teknoloji ve strateji aracılığıyla iş hedeflerine ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.
Güncel İşlerimiz
Diğer Hizmetlerimiz