Kurum Kimliği Kılavuzu
Pio, şirketler, işletmeler, ürünler, çalışan programları ve özel etkinlikler için marka çözümleri yaratan kreatif marka kimliği ajansıdır.
Tasarım çıktılarımızı tamamladıktan sonra, marka öğelerinin tutarlı bir şekilde özen ve hassasiyetle kullanılmasını sağlamak için ayrıntılı bir standart kılavuzu oluşturuyoruz. Marka kullanım kılavuzlarımız, marka fikrini, renk paletlerini, tipografi stillerini, görüntü ruh hali tahtalarını açıklar ve ayrıca zayıf görsel performanstan kaçınmak için doğru ve yanlış logo kullanım örneklerini gösterir.
Kurum Kimliği Kılavuzu
Download onze bureau brochure en maak kennis
Raak geïnspireerd en leer ons team beter kennen
Plan een afspraak in
Müşterilerin sizi bulabileceği her yerde anında tanınır olmanız gerekir.
Markanızı unutulmaz kılmak için tutarlı bir görünüm ve his sağlamanın ötesine geçiyoruz. İşletmeler, yeni bir markaya veya kimliğe yatırım yapmak istediklerinde veya mevcut bir markayı yeniden konumlandırmak istediklerinde marka kimliği ve kılavuzu oluşturma hizmetlerimizi ararlar.
15 Yılı aşkın bir süredir, işletmelerin marka kimliği ve kurumsal kimlik kılavuzu bilinci oluşturma engellerini aşmalarına yardımcı olduk. Her stil kılavuzu, şirketin ve markanın özel ihtiyaçlarına ve uygulamalarına uyacak şekilde özelleştirilmiştir.
Kurum Kimliği Kılavuzu
Kurum Kimliği Kılavuzu
Markalaşma söz konusu olduğunda, tutarlılık her şeydir.
Pio'da, marka stil kılavuzu olmadan herhangi bir marka tasarım projesinin eksik olduğuna inanıyoruz. Marka stil kılavuzu, bir markanın müşterileri ve potansiyel müşterileri ile etkileşime geçtiği her alanda ve her temas noktasında tutarlı bir şekilde tasvir edilmesini sağlamak için son derece yararlı bir araçtır. 

Marka Stili kılavuzlarına yaklaşımımız basittir. Marka stil kılavuzunun belirli markalar için küçük ve özlü, diğer markalar için ise geniş ve çok kapsamlı olması gerektiğine inanıyoruz.

Bazı müşteri markaları için basit bir stil kılavuzu, marka kimliğinin ana logosu, herhangi bir ikincil logo, mono logo uygulaması, renk paleti, logo renk şemaları, boş alan, minimum boyut, tipografi, kartvizitler için kırtasiye malzemeleri ile ilgili teknik ayrıntıları kapsayabilir. antetli kağıtlar kapsar.
Tüm gözlerin markanızın üzerinde olduğundan emin oluyoruz.
Müşterilerin sizi bulabileceği her yerde anında tanınır olmanız gerekir. Bu nedenle, markanızı unutulmaz kılmak için tutarlı bir görünüm ve his sağlamanın ötesine geçiyoruz. 

Kapsamlı bir stil kılavuzu, yukarıdakilerin tümünü ve ayrıca e-posta yazışmalarında, basılı reklamlarda, dijital reklamlarda, mağaza içi tabelalarda ve pazarlamada, araçlarda ve açık hava markalarında ve web sitelerinde kullanımını gösteren teknik yönergeler ve özellikler dahil olmak üzere marka kimliğinin daha birçok unsurunu kapsayabilir.
Wir können gemeinsam an Ihrer Marke arbeiten.
Ein guter Plan kann das Leben Ihrer Marke verändern. Schlagen Sie uns an.
Was möchten Sie trinken?
WhatsApp, Anruf oder E-Mail?
Wenn Sie mehr über das erfahren möchten, was wir tun, oder über Ihre Marke sprechen möchten, können Sie sich an uns wenden.
Suphi Murat Tenşi Business Director 0 532 404 7037 info@pio.com.tr
Schauen Sie sich hier unsere Erfolgsgeschichten an!
Bei Pio arbeiten wir daran, uns selbst, unsere Branche und Ihr Unternehmen voranzubringen. Wir helfen Ihnen durch Design, Technologie und Strategie, Ihre Geschäftsziele zu erreichen.
Aktuelle Arbeiten
Abonnieren Sie unseren E-Newsletter Abonnieren Sie Pio, um über Entwicklungen informiert zu bleiben.
Pio Reklam Ajansı ve Medya A.Ş. A.Ş. sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır.
close