KOBİ’lerin Marka Bilinci Oluşturma Sürecinde Yaptığı Hatalar
Yıllar geçtikçe ülkeler farklı endüstrilerdeki girişimlerin önündeki engelleri azalttı. Hükümetlerin tutumlarındaki değişim sayesinde,...
DevamıGeleneksel Markalama ve Modern Markalama
Pazarlama ve satışın nasıl çalıştığına dair temel fikri olan her işletme, markanın...
DevamıBütçede Markalaşma
Markalaşmanın önemi Markalaşma, işinizin pazarlama konusundaki en önemli adımlarından biridir. Pazarlama, markanın yayılmasını...
DevamıBu Büyük Marka Bilinci Oluşturma Hatalarından Kaçının
İşletmenizin ne kadar büyük veya küçük olduğu önemli değildir. Markanıza dikkat etmiyorsanız, bir...
DevamıBulut Teknolojisi Hasta Değer Zincirini Nasıl Geliştiriyor?
Sağlık endüstrisi bulut teknolojisini ciddi bir şekilde benimsemeye başlıyor. Sağlık bulut bilişim pazarının...
DevamıPio Reklam Ajansı UX Trendler Araştırması
SurveyMonkey’i kullanarak 18-60 yaşları arasındaki 1013 katılımcıyla mevcut Web Kullanıcı deneyimlerinden duydukları...
Devamı