Kurum İçi Uygulanabilir Marka Yönetim Modeli
Marka yöneticileri, ilgi çekici bir marka yaratmanın sadece bir başlangıç olduğunu bilir....
Devamını OkuYeni Markalaşma Kuralları
Markaların modern iş dünyasında üstesinden gelmesi gereken zorluklar tam olarak “kolay yönetilebilir”...
Devamını OkuMarkanız İçin Neden Bir Slogan Gerekli?
Şirketler, markalaşma ve pazarlama çabalarının bir parçası olarak onlarca yıldır sloganlardan yararlanmaktadır. Büyüklükleri...
Devamını OkuMarkanızı Etkinliklerinize Nasıl Dâhil Edersiniz?
İşletmelerin marka bilinirliği oluşturmak için izleyebileceği birçok yol vardır. Şirket etkinliği bunlardan biridir. Etkinlik...
Devamını OkuMarka Bağımlılığının Durumu
Bazı markalar bu işi doğru yapıyor gibi görünüyor. Amazon‘a ve e-ticaret perakende arenasındaki...
Devamını OkuKüçük İşletmeler İçin Ucuz Markalaşma Stratejileri
“Marka” kelimesini duyduğunuzda, aklınıza ilk gelen şey nedir? Büyük şirketleri, Apple, McDonald’s,...
Devamını OkuKOBİ’lerin Marka Bilinci Oluşturma Sürecinde Yaptığı Hatalar
Yıllar geçtikçe ülkeler farklı endüstrilerdeki girişimlerin önündeki engelleri azalttı. Hükümetlerin tutumlarındaki değişim sayesinde,...
Devamını Oku