Kurum İçi Uygulanabilir Marka Yönetim Modeli
Marka yöneticileri, ilgi çekici bir marka yaratmanın sadece bir başlangıç olduğunu bilir....
DevamıYeni Markalaşma Kuralları
Markaların modern iş dünyasında üstesinden gelmesi gereken zorluklar tam olarak “kolay yönetilebilir”...
DevamıMarkanız İçin Neden Bir Slogan Gerekli?
Şirketler, markalaşma ve pazarlama çabalarının bir parçası olarak onlarca yıldır sloganlardan yararlanmaktadır. Büyüklükleri...
DevamıMarkanızı Etkinliklerinize Nasıl Dâhil Edersiniz?
İşletmelerin marka bilinirliği oluşturmak için izleyebileceği birçok yol vardır. Şirket etkinliği bunlardan biridir. Etkinlik...
DevamıMarka Bağımlılığının Durumu
Bazı markalar bu işi doğru yapıyor gibi görünüyor. Amazon‘a ve e-ticaret perakende arenasındaki...
DevamıKüçük İşletmeler İçin Ucuz Markalaşma Stratejileri
“Marka” kelimesini duyduğunuzda, aklınıza ilk gelen şey nedir? Büyük şirketleri, Apple, McDonald’s,...
DevamıKOBİ’lerin Marka Bilinci Oluşturma Sürecinde Yaptığı Hatalar
Yıllar geçtikçe ülkeler farklı endüstrilerdeki girişimlerin önündeki engelleri azalttı. Hükümetlerin tutumlarındaki değişim sayesinde,...
Devamı